Cannibal - hurtowania wędkarska

Witaj, mamy wszystko czego szukasz!

Tylko dzisiaj! Darmowa dostawa za zakupy za minimum 200 zł.

Zarejestruj się, aby mieć dostęp do historii zamówień

Regulamin

§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE 

Hurtownia internetowa CANNIBAL dostępna pod adresem internetowym www.cannibal.pl, prowadzona jest przez firmę Kamil Chromiński ul. Poniatowskiego 65, 08-110 Siedlce;

NIP: 821-241-89-32, REGON: 146622688

Niniejszy regulamin skierowany jest tylko do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem hurtowni. 

§2 DEFINICJE 

1. Sprzedawca - Kamil Chromiński ul. Poniatowskiego 65, 08-110 Siedlce; NIP: 821-241-89-32,

REGON: 146622688

2. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem hurtowni.

3. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z hurtowni.

4. Hurtownia - hurtownia internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.cannibal.pl

5. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży produktu zawierana na odległość za pośrednictwem hurtowni wędkarskiej.

6. Regulamin - niniejszy regulamin hurtowni.

7. Zamówienie - oświadczenie woli klienta składane za pomocą formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze sprzedawcą.

8. Konto - konto klienta w hurtowni, gromadzone są w nim dane podane przez klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w hurtowni.

9. Formularz rejestracji - formularz dostępny w hurtowni, umożliwiający utworzenie konta.

10. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w hurtowni umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

11. Koszyk - element oprogramowania hurtowni, w którym widoczne są wybrane przez klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości produktów.

12. Produkt - dostępna w sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży między klientem, a sprzedawcą.

§3 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 65, 08-110 Siedlce

2. Adres e-mail: kontakt@cannibal.pl

3. Telefon: 666 656 222 

4. Klient może porozumieć się telefonicznie ze sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00


§4 WYMAGANIA TECHNICZNE

Do korzystania z hurtowni, w tym przeglądania asortymentu hurtowni oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:

1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową.

2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

3. Włączona obsługa plików cookies.

§5 INFORMACJE OGÓLNE

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu hurtowni spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością hurtowni internetowej z infrastrukturą techniczną klienta.

2. Przeglądanie asortymentu hurtowni (bez widocznych cen) nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez klienta na produkty znajdujące się w asortymencie hurtowni możliwe jest po założeniu konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

3. Ceny podane w hurtowni są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT 23%). Cena netto podana jest nad kwotą brutto. Ceny widoczne są tylko po zalogowaniu. 

4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez klienta składa się cena za produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe). Koszt dostawy jest darmowy przy zamówieniach powyżej 1000 zł netto. 

5. Gdy charakter przedmiotu umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana na żądanie klienta po złożeniu zamówienia.

§6 ZAKŁADANIE KONTA W HURTOWNI

1. Strona www.cannibal.pl jest platformą przeznaczoną dla przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż artykułów wędkarskich.

2. W celu założenia konta w hurtowni, należy skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie, mailowo lub założyć samodzielnie zarejestrować się w hurtowni cannibal.pl Niezbędne jest podanie następujących danych: adres e-mail, nazwa i adres firmy, NIP, telefon kontaktowy. Konto zostanie będzie aktywne, TYLKO  po zatwierdzeniu przez hurtownię. 

3. Podczas rejestracji należy podać prawidłowy adres e-mail - będzie on potrzebny do potwierdzania operacji zakupu danego produktu. 

4. Po przejściu pomyślnie przez proces rejestracji otrzymają Państwo na adres e-mail informacje potwierdzającą założenie nowego konta (konto będzie aktywne po weryfikacji klienta).

5. Podawanie danych nie swoich lecz kogoś zupełnie innego lub danych przypadkowych będzie skutkowało usunięciem takiego konta z bazy danych.

6. Założenie konta w hurtowni jest darmowe.

7. Logowanie się na konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.

8. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez wysłanie stosownego żądania do sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w §3.

§7 ZAMÓWIENIA

1.Hurtownia realizuje zamówienia na terenie Polski. Przy zamówieniu do innego kraju - warunki wysyłki, a w szczególności koszty i czas dostawy uzgadniane są indywidualnie .

2.Przed złożeniem zamówienia klient musi się zapoznać z niniejszym regulaminem. Fakt zapoznania się i akceptacji wszystkich postanowień niniejszego regulaminu potwierdza jawnie przy rejestracji w systemie oraz przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia. Formularz zamówienia nie zostanie zaakceptowany bez takiego potwierdzenia.

3.Zamówienie drogą elektroniczną można składać 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu.

4.Zamówienie telefoniczne można składać na numer telefonu podany w zakładce kontakt i w §3. W przypadku umowy zawartej na odległość poprzez telefon sprzedawca potwierdza treść proponowanej umowy(zamówienia) wysyłając ją do klienta mailowo.

5.Realizacja zamówienia (przygotowanie i wysyłka) przez sprzedawcę następuje:
-po otrzymaniu wpłaty na konto – jeżeli wybrano przedpłatę
-przy płatności BLIKIEM - od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów znajdujących się w magazynie - nie dłużej niż 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia. W większości przypadków zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin. W przypadku produktów oferowanych na zamówienie termin zostanie określony drogą mailową lub telefoniczną po złożeniu zamówienia.

§8 OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego produktu:

1.Przesyłka kurierska.

2.Przesyłka kurierska za pobraniem.

3.Odbiór własny

4.Inne formy ustalone indywidualnie ze sprzedawcą

5.Transport własny Sprzedającego za pośrednictwem Przedstawiciela handlowego w uzgodnionym terminie.

 

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

1.Płatność za pobraniem

2.Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

3.Płatność BLIK na numer telefonu Sprzedawcy

3.Płatność gotówką przy odbiorze towaru.

Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie hurtowni.

§9 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY

1.Zawarcie umowy sprzedaży między klientem, a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez klienta zamówienia za pomocą formularza zamówienia w hurtowni internetowej, mailowo lub telefonicznie.

2.Po złożeniu zamówienia, sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez sprzedawcę klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej klienta. Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między klientem, a sprzedawcą.

3.W przypadku wyboru przez klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

4.Dostawa produktu do klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

5.Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane klientowi na stronach hurtowni w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez klienta woli związania się umową sprzedaży.

6.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości kosztów dostawy po złożeniu zamówienia jeśli niemożliwe jest wysłanie towaru jedną przesyłką kurierską. Wtedy następuje doliczenie kosztów dodatkowych przesyłek według obowiązującego cennika i po wcześniejszym poinformowaniu kupującego.

§10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1.Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy przedsiębiorcami, a więc 14 dniowe przepisy dotyczące zwrotu towaru bez podania przyczyny nie mają tutaj zastosowania.

2.Zwrot towaru zakupionego na fakturę jest możliwy tylko po uzgodnieniu ze sprzedawcą, przy czym musi zostać podana przyczyna chęci odstąpienia od umowy.

3.W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy o kontakt mailowy pod adresem kontakt@cannibal.pl, załączając opis powodu odstąpienia.

4.Sprzedawca zobowiązuje się zapoznać z przesłaną treścią maila i niezwłocznie podjąć decyzję.

5.Koszty odstąpienia od umowy są ustalane indywidualnie pomiędzy przedsiębiorcami

6.Dostarczenie podpisanej korekty faktury oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest elementem niezbędnym.

§11 REKLAMACJA I GWARANCJA

1.Umową sprzedaży objęte są nowe produkty.

2.Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć klientowi rzecz wolną od wad.

3.W hurtowni klientem jest przedsiębiorca, dlatego strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

4.Klient ma obowiązek sprawdzić kompletność zamówienia i o jakichkolwiek brakach niezwłocznie poinformować sprzedawcę w terminie do 2 dni od otrzymania zamówienia.

5.Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby zabezpieczyć towar na czas wysyłki tak, aby dotarł kompletny i bez uszkodzeń.

6.Gdyby jednak towar dotarł uszkodzony z winy przewoźnika (zgnieciony karton, rozerwany, zalany itp.) klient jest zobowiązany sporządzić protokół uszkodzenia z kurierem doręczającym.

7.W przypadku braku sporządzenia protokołu szkody sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację, czas na sporządzenie protokołu wynosi 7dni od daty otrzymania przesyłki, ale najlepiej go sporządzić od razu w dniu otrzymania przesyłki. 

8.Pomimo wyłączonej odpowiedzialności z tytułu rękojmi w razie wystąpienia wad z dużą partią zakupionego towaru, prosimy o kontakt, sprzedawca zobowiązuje się udzielić mailowej odpowiedzi na zgłoszenie.

9.Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne, gwarancyjne lub braki w dostawie należy składać do sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od daty dostarczenia zamówienia. Zgłoszenia złożone po upływie terminu 3 dni nie będą rozpatrywane.

10.W przypadku przedsiębiorców, którzy są osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG, gdy z treści zawieranej umowy wynika, że nie posiada ona dla takiej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej sprzedawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni kalendarzowych od jej złożenia.

Jeżeli wada produktu zostanie wykryta stwierdzona w terminie do 2 lat od jego otrzymania, klient może żądać:

-obniżania ceny produktu;

-zwrotu pieniędzy za zakup produktu (odstąpienia od umowy);

-wymiany produktu na wolny od wad;

-naprawy produktu.


Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres elektroniczny wskazany w § 3 Regulaminu.

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do sprzedawcy, kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, na adres Kamil Chromiński ul. Warszawska 22, 08-110 Siedlce

Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

Reklamacje dotyczące działania hurtowni www.cannibal.pl należy kierować na adres e-mail wskazany w § 3 Regulaminu.

Rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

§ 12 DANE OSOBOWE W HURTOWNI INTERNETOWEJ

1.Administratorem danych osobowych klientów zbieranych za pośrednictwem hurtowni jest sprzedawca.

2.Dane osobowe klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem hurtowni w celu realizacji umowy sprzedaży, a jeżeli klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

3.Odbiorcami danych osobowych klientów hurtowni mogą być:

-w przypadku klienta, który korzysta w hurtowni ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie administratora,

-w przypadku klienta, który korzysta w hurtowni ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą administrator udostępnia zebrane dane osobowe klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w hurtowni.

4.Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Umowy zawierane poprzez hurtownię są w języku polskim. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu. O każdej zmianie sprzedawca poinformuje klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

2.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Dbamy o twoją prywatność

Ciasteczka, czyli niewielkie dokumenty tekstowe, wykorzystywane są przez witryny internetowe, aby poprawić efektywność korzystania z nich przez użytkowników.

Zgodnie z prawem, zezwala się na zapisywanie ciasteczek na urządzeniu użytkownika tylko wtedy, gdy są one kluczowe dla działania danej strony. W przypadku innych typów ciasteczek, wymagana jest zgoda użytkownika.

Nasza strona wykorzystuje różnorodne ciasteczka, w tym te dostarczane przez zewnętrzne serwisy, które są obecne na naszym portalu.

Dostosuj zgody
Twoje wybory dotyczące prywatności
W tym panelu możesz wyrazić swoje preferencje związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Możesz przejrzeć i zmienić wyrażone wybory w dowolnym momencie, wyświetlając ten panel ponownie za pomocą podanego łącza. Aby odmówić zgody na określone czynności przetwarzania opisane poniżej, wyłącz przełączniki lub użyj przycisku „Odrzuć wszystko” i potwierdź, że chcesz zapisać swoje wybory.
Koszyk
Brak produktów w koszyku
Suma częściowa:
0,00 zł
0,00 zł brutto